Δωρεάν αποστολή
OVER €219.83
 

The Legend of Zelda Κοστούμια

Τον θρύλο της Zelda αγώνες διαθέτουν ένα μείγμα του δράση, γρίφους και περιπέτεια/παιχνίδι μάχης, εξερεύνηση, και αναλάβετε. Αυτά τα στοιχεία έχουν παραμείνει σταθερές σε όλη τη σειρά, αλλά με μικρές βελτιώσεις και προσθήκες με πλήρεις δυνατότητες για κάθε νέο παιχνίδι. αργότερα τα παιχνίδια της σειράς περιλαμβάνει επίσης ένα παιχνίδι stealth mode, όπου ο παίκτης πρέπει να αποφύγετε εχθρούς ενώ διαδικασίας μέσω ενός επιπέδου, καθώς και αγωνιστικά στοιχεία. Αν και τα παιχνίδια μπορούν να χτυπιούνται με ένα ελάχιστο ποσό της εξερεύνησης και παράπλευρες αποστολές., η συσκευή αναπαραγωγής είναι συχνά επιβραβεύονται για την επίλυση γρίφων ή τη διερεύνηση κρυφές περιοχές με χρήσιμα στοιχεία ή αυξημένες ικανότητες. Ορισμένα στοιχεία είναι συνεπή και εμφανίζονται πολλές φορές σε όλη τη σειρά, όπως οι βόμβες, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για τα όπλα και να ανοίξει μπλοκάρει ή κρυμμένα στα ανοίγματα, σαν μπούμερανγκ, που μπορεί να σκοτώσει ή παραλύσει τους εχθρούς του, τα πλήκτρα για κλειδωμένες πόρτες, μαγικά σπαθιά, ασπίδες και τόξα και βέλη, ενώ άλλοι είναι μοναδικό για ένα απλό παιχνίδι. Αν και τα παιχνίδια περιέχουν πολλές ρόλος-παίζοντας στοιχεία (Zelda II ήταν επίσης ο μόνος που περιλαμβάνει μια εμπειρία), τονίζουν απλή παραβίαση τηλεφωνικών γραμμών Και κάθετος-στυλ μάχης πάνω από το στρατηγικό, στροφή-βάση ή ενεργό χρόνο την καταπολέμηση των παιχνιδιών, όπως το Final Fantasy, το παιχνίδι ρόλων και στοιχεία, ωστόσο, έχουν οδηγήσει σε μεγάλη συζήτηση για το αν υπάρχει ή όχι το Zelda παιχνίδια θα πρέπει να ταξινομούνται ως δράση ρόλος-παίζοντας παιχνίδια, ένα είδος για το οποίο η σειρά είχε μια ισχυρή επιρροή. [ 4]


κάθε παιχνίδι στην κύρια Zelda series έχει αποτελούνταν από τρεις κύριες περιοχές: μία overworld στην οποία κίνημα είναι πολυδιάστατη, επιτρέποντας στον παίκτη μια κάποια ελευθερία δράσης- περιοχές της αλληλεπίδρασης με άλλους χαρακτήρες (απλώς σπηλιές ή κρυφά δωμάτια στο πρώτο παιχνίδι, αλλά επεκτείνεται σε όλο και μικρότερες πόλεις για τα επόμενα παιχνίδια) με την οποία ο παίκτης κερδίζει ειδικά αντικείμενα ή συμβουλών· και τα μπουντρούμια, περιοχές της λαβύρινθος διάταξη, συνήθως υπόγεια, αποτελούμενο από ένα ευρύ φάσμα της δύσκολο εχθρούς, αφεντικά, και στοιχεία. Κάθε βρίσκεται στο μπουντρούμι συνήθως έχει ένα σημαντικό σημείο στο εσωτερικό, που συνήθως είναι απαραίτητη για την επίλυση πολλών από τους γρίφους που βρίσκεται στο μπουντρούμι και συχνά διαδραματίζει αποφασιστικό ρόλο στην νικώντας ότι βρίσκεται στο μπουντρούμι του αφεντικό καθώς και Βαδίζοντας μέσα από το παιχνίδι, σχεδόν σε κάθε παιχνίδι Zelda, πλοήγηση σε μια βρίσκεται στο μπουντρούμι, βοηθούμενος από τον εντοπισμό ενός χάρτη, ο οποίος αποκαλύπτει τη διάταξη, και μια μαγική πυξίδα, η οποία αποκαλύπτει τη θέση των σημαντικών και μικρότερα αντικείμενα όπως κλειδιά και εξοπλισμό. Το αργότερο τα παιχνίδια, η σειρά περιλαμβάνει επίσης ένα ειδικό "κλειδί αφεντικό", που θα ξεκλειδώσει την πόρτα στη μάχη του βρίσκεται στο μπουντρούμι του αφεντικό enemy.


στα περισσότερα παιχνίδια Zelda, το player του μετρητή ζωής συμβολίζεται ως μια γραμμή της καρδιές. η ζωή μέτρο είναι εφοδιασμένο με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων και σήκωμα καρδιές αριστερά από ορισμένες νίκησε τους εχθρούς, καλές νεράιδες ή ελατήρια που βρίσκονται σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, ή χρησιμοποιώντας ένα στοιχείο, όπως ένα ερωτικό φίλτρο. Τα περισσότερα παιχνίδια χαρακτηριστικό "καρδιά δοχεία" ή "ένα κομμάτι της καρδιάς" όπως το βραβείο για νικώντας στον τελικό τον προϊστάμενό του βρίσκεται στο μπουντρούμι και επίσης για την ολοκλήρωση ορισμένων παράπλευρες αποστολές.· αυτά τα επεκτείνει τη ζωή μέτρο από μία heart.


τα παιχνίδια ήταν πρωτοπόρο μια σειρά από χαρακτηριστικά που ήταν να γίνουν πρότυπα της βιομηχανίας. Το αρχικό θρύλο της Zelda ήταν η πρώτη κονσόλα παιχνιδιού με ένα save λειτουργία Αυτό επέτρεψε στους παίκτες για να διακόψετε την αναπαραγωγή και, στη συνέχεια, να συνεχίσετε αργότερα. Το θρύλο της Zelda: Ocarina του χρόνου καθιερώθηκε ένα σύστημα προσδιορισμού ότι οι απλουστευμένες 3D combat.