Δωρεάν αποστολή
OVER €219.83
 

Πολιτική Επιστροφής

Επιστροφής πολιτική


πρίν επιστρέφει τα στοιχεία σε μας, παρακαλούμε να διαβάσετε και να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες. Μπορείτε επίσης να καλέσετε Διεθνές Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου μία από τις πωλήσεις των πελατών τους αντιπροσώπους μας θα χαρεί να σας βοηθήσει.


Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει την πολιτική επιστροφής μας και να διασφαλίσουμε ότι όλα τα κριτήρια πληρούνται πριν από την αποστολή σωματικά οποιαδήποτε στοιχεία πίσω σε μας.


Διατηρούμε το δικαίωμα να επιβάλλει χρέωση για όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα.


Γενική Επιστροφές


Όλες οι επιστροφές πρέπει να αφήσουμε την υποστήριξη των πελατών μας γνωρίζουν μέσα σε 24 ώρες από τη στιγμή που θα λάβετε το πακέτο. Δεχόμαστε μόνο τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση. Ειδικότερα, να είστε σίγουροι για το στοιχείο στέλνει πίσω στη σωστή κατάσταση (μέγεθος, λεπτομέρειες). Η επιστροφή ποσού θα αρνηθεί για λάθος μέγεθος αφού λάβουμε και check.And θα πρέπει επίσης να καταβάλει το 50% του συνολικού ποσού της παραγγελίας ως αμοιβή ανασύσταση (για παράδειγμα, αν έχετε τιμή του στοιχείου παραγγελία είναι $ 100, η ​​επιστροφή είναι $ 50), και η ναυτιλία κόστος που καταβάλλεται πριν δεν θα πρέπει να αποδοθούν.


1. Όλες οι επιστροφές πρέπει να είναι μέσα σε 3 ημέρες από όταν η αποστολή είχε πέσει στα ανοικτά από τον μεταφορέα.


2. Ελέγχουμε κάθε στοιχείο πριν το στείλουμε, μπορούμε να διασφαλίσουμε το χρώμα και το μέγεθος είναι το σωστό, αν βρείτε το μέγεθος ή το χρώμα είναι λάθος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Μετά την επιβεβαίωση μαζί μας, είναι επιστροφή πίσω σε μας.


3. Εάν το φόρεμα έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα ποιότητας, ενημερώστε την υποστήριξη των πελατών μας γνωρίζουν μέσα σε 24 ώρες από τη στιγμή που θα λάβετε το φόρεμα, θα λύσουμε τα προβλήματα για σας το συντομότερο δυνατόν.


Προσοχή :

1. Δεχόμαστε μόνο τη μερική ή πλήρη επιστροφή χρημάτων για το στοιχείο που έχει πρόβλημα που οφείλεται σε απροσεξία μας. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την επιστροφή εάν το πρόβλημα του στοιχείου δεν προκαλείται από OHCOSPLAY.


2. Ελαττωματική, κατεστραμμένα ή εσφαλμένα αποστέλλονται τα στοιχεία είναι επιλέξιμες για πλήρη επιστροφή χρημάτων. Όταν ζητούν επιστροφή των χρημάτων σας, παρακαλούμε να είναι έτοιμη να παράσχει την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών φωτογραφίες που δείχνουν με σαφήνεια το πρόβλημα με τα στοιχεία. Αν πιστεύετε ότι τα στοιχεία σας υπέστησαν ζημιές κατά τη διάρκεια της ναυτιλίας, της Εξυπηρέτησης Πελατών θα χρειαστεί φωτογραφίες που δείχνουν την κατεστραμμένη συσκευασία, καθώς και «απόδειξη της ζημίας" τεκμηρίωσης από το φορέα παροχής σας, προκειμένου να επεξεργαστεί την επιστροφή σας.


3. Θα ανταλλάξουμε το προϊόν σας, αν το προϊόν που αγοράσατε δεν ταιριάζει με το χρώμα που έχετε παραγγείλει (αντιληπτή διαφορές χρώματος οφείλεται σε οθόνη υπολογιστή οθόνη σας δεν θα αντικατασταθούν διαμέσου).


4. Παρακαλούμε σημειώστε ότι λόγω της φύσης των απαιτούμενων handwork, το τελικό φόρεμα μπορεί να διαφέρουν περίπου 1 "~ 3" σε οποιαδήποτε κατεύθυνση συγκεκριμένων μετρήσεων.


5. Εάν το μέγεθος του προϊόντος σας διαφέρει από τις προδιαγραφές της παραγγελίας σας κατά περισσότερο από 1 ~ 3 ιντσών, σας ενθαρρύνουμε να βρείτε ένα τοπικό παραγγελία για να κάνει προσαρμογές, και θα σας επιστρέψουμε πρόθυμα μέχρι το 100% της τιμής του προϊόντος στην προσαρμογή του κόστους. Εάν επιλέξετε αυτή την επιλογή, θυμηθείτε να ζητήσετε μια βεβαίωση από την εξατομικευμένη σας ως ένα αντίγραφο θα πρέπει να παρέχονται κατά την αίτηση επιστροφής.


6. Πλήρης παρόν επιστροφής δεν inclcude το κόστος αποστολής και διεκπεραίωσης.


7. Παρακαλώ σημειώστε ότι δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς προηγούμενη γνώση μας. Εάν θέλετε να επιστρέψετε το στοιχείο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση των πελατών μέσω του Κέντρου Βοήθειας.


8. Εμείς δεν θα αντέξουν οικονομικά το κόστος αποστολής του πακέτου επιστροφής και συναφή δασμούς. Έτσι, μπορείτε να επιστρέψετε πίσω με το τοπικό ταχυδρομείο σας και να επιλέξετε την οικονομική μέθοδο αποστολής.