Δωρεάν αποστολή
OVER €219.83
 

Λαμβάνει χώρα στον φανταστικό κόσμο της Spira

Δημοσίευσε: ������� 20 �����������, 2017

Final Fantasy X είναι μια κονσόλα παιχνιδιών ρόλων που αναπτύχθηκε και δημοσιεύθηκε από την πλατεία (τώρα Square Enix) ως το δέκατο τίτλο της σειράς Final Fantasy. Απελευθερώθηκε το 2001 για της Sony PlayStation 2. Αυτό το παιχνίδι σηματοδοτεί τη μετάβαση από την τελική γραμματοσειρές Fantasy σειρά περιοχές ενσωματωμένη σε τρισδιάστατο χώρο Cosplay Greece
, καθώς επίσης και το πρώτο παιχνίδι της σειράς για να χαρακτηρίσει φωνές. Final Fantasy X αντικαθιστά το σύστημα σύστημα Active Time Battle (ATB) με ένα νέο turn-based μάχη υπό όρους (CTB), και χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα ισοστάθμισης που ονομάζεται "Σφαίρα Grid".


Λαμβάνει χώρα στον φανταστικό κόσμο της Spira, την ιστορία του παιχνιδιού εστιάζει σε μια ομάδα ανθρώπων που τους αρέσει περιπέτεια και το έργο τους είναι να νικήσουμε μια τρέλα τέρας που ονομάζεται "Sin". Ο χαρακτήρας παίκτης είναι Tidus, ένα blitzball αστέρων, αλλά συνειδητοποίησε ότι ήταν στο Spira πατρίδα μετά Zanarkand του καταστράφηκε από Sin. Στο παιχνίδι, Tidus, μαζί με πολλούς άλλους, να βοηθήσει summoner Yuna ταξίδι Sin την σκοτώσει.


Η ανάπτυξη του Final Fantasy X ξεκίνησε το 1999, με προϋπολογισμό άνω των US $ 32.300.000 και ένα στόλο περισσότερων από 100 ανθρώπων Dragon Nest Κοστούμια
. Αυτό το παιχνίδι είναι το πρώτο παιχνίδι στην κύρια σειρά δεν σκόραρε εξ ολοκλήρου από Nobuo Uematsu? Masashi Hamauzu και Γιούνια Nakano επιβεβαίωσε τη γυναίκα συνθέτη Uematsu. Τελική επιτυχία Fantasy X και κριτικά και εμπορικά. Ψηφίστηκε από τους αναγνώστες του περιοδικού Famitsu παιχνίδι Ιαπωνικά βίντεο είναι το κλασικό παιχνίδι όλων των εποχών. Σε 01/2004, αυτό το παιχνίδι έχει πουλήσει 6,6 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο. Το 2003, ακολούθησε το Final Fantasy X-2, καθιστώντας την το πρώτο Final Fantasy sequel.


Όπως και τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, Final Fantasy X εκφράζεται ως τρίτο πρόσωπο, με τον παίκτη που ελέγχει άμεσα τον κύριο χαρακτήρα, Tidus, σε όλο τον κόσμο να αλληλεπιδρούν με τα αντικείμενα και τους ανθρώπους. Ωστόσο, σε αντίθεση με τα προηγούμενα παιχνίδια, παγκόσμιους χάρτες και χάρτες της πόλης έχουν συνδυαστεί άψογα με το έδαφος έξω από την πόλη που παρασχέθηκαν προς κλίμακα. Όταν ανιχνεύεται έναν εχθρό, διακόπτη περιβάλλον σε μια περιοχή μάχης turn-based όπου οι χαρακτήρες και οι εχθροί να αναλαμβάνουν εκ περιτροπής πρόκειται να επιτεθεί.


Πώς να παίξετε (αγγλικά: Gameplay) Final Fantasy Χ άλλα προηγούμενα Final Fantasy παιχνίδια στον κόσμο έλλειψη gioinhin χάρτη από ψηλά. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε νωρίτερα με ένα μικροσκοπικό χάρτη που περιγράφει την περιοχή που εκτείνεται ανάμεσα στην πόλη και το ξεχωριστό χώρο, μακριά για εργασία. Στο Final Fantasy X, το σύνολο σχεδόν της βασικής περιοχής είναι συνεχής και ποτέ να εξαφανιστούν από το χάρτη του κόσμου. Οι δεσμοί αυτοί είναι κυρίως γραμμική περιοχή, δημιουργώντας μια ενιαία διαδρομή μέσα από την περιοχή του παιχνιδιού, παρόλο που ένα διαστημικό σκάφος μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο τέλος του παιχνιδιού, δίνοντας στους παίκτες τη δυνατότητα να πάει πίσω στον κόσμο της Spira γρηγορότερα. Όπως και τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, Final Fantasy X έχει πολλά minigames, πιο αξιοσημείωτο είναι το άθλημα υποβρύχια φαντασία "blitzball".


Final Fantasy σύστημα X Μάχη εισαχθεί υπό όρους turn-based μάχη Γυρίστε υπό όρους (CTB) να αντικαταστήσει το σύστημα με την πάροδο του χρόνου Dynamic Combat Ενεργός χρόνος μάχη (ATB) την παράδοση της σειράς, χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά Final Fantasy IV. Το νέο σύστημα αναπτύχθηκε από τον σκηνοθέτη μάχη Toshiro Tsuchida, ο οποίος έπαιξε το Final Fantasy IV και ερωτικές η ανάπτυξη του συστήματος CTB. Ενώ η έννοια των παραγόντων ATB σε πραγματικό χρόνο (real-time), τότε το σύστημα είναι μια μορφή CTB στροφή (turn-based) να διακόψετε το παιχνίδι κατά τη διάρκεια τη σειρά του κάθε παίκτη Final Fantasy Type-0 Κοστούμια
. Ως εκ τούτου, ο σχεδιασμός CTB επιτρέπει στους παίκτες να επιλέξουν μια ενέργεια χωρίς την πίεση του χρόνου. Ένας χρόνος γραμμή απεικονίζει το πάνω δεξιά μέρος της οθόνης περιέχει πληροφορίες σχετικά με το ποιος πρόκειται να λάβει το επόμενο σκέλος, και διάφορες δράσεις θα επηρεάσουν τη σειρά του επόμενου σκέλους, όπως ακόμα. Οι παίκτες μπορεί να ελέγξει έως και τρεις χαρακτήρες στο παιχνίδι, αν και το σύστημα μετατροπής επιτρέπει στους παίκτες να αντικαταστήσει ο χαρακτήρας ελέγχεται με ένα εξωτερικό χαρακτήρα ενεργές ομάδες ανά πάσα στιγμή. "Limit Σπάει" ειδικές λήψεις υψηλής ζημιές, εμφανίστηκε στο Final Fantasy X και το όνομα "υπερφόρτωσης". Στη δημιουργία αυτής της δυνατότητας, οι περισσότερες από τις τεχνικές που επηρεάζουν το ένα το άλλο, απαιτούν τη λειτουργία εισαγωγής από τους κόμβους για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους.