Δωρεάν αποστολή
OVER €219.83
 

Σχετικά Gameplay Overwatch παιχνίδι σε απευθείας σύνδεση

Δημοσίευσε: 09 , 2016







Overwatch είναι ένα first-person shooter που διαθέτει ομάδα που βασίζεται μάχης με δύο αντιτιθέμενες ομάδες των έξι παίκτες η κάθε μία.




 Οι παίκτες επιλέγουν μία από τις πολλές χαρακτήρες ήρωα, το καθένα με τις δικές τους μοναδικές ικανότητες και τάξεις ρόλο. Οι τέσσερις ρόλοι χαρακτήρα περιλαμβάνουν: χαρακτήρες αδίκημα με υψηλή ταχύτητα και επίθεση, αλλά χαμηλή άμυνα, χαρακτήρες άμυνα γραφτό να σχηματίσουν τσοκ πόντους για τους εχθρούς, υποστήριξη χαρακτήρες που παρέχουν buffs και debuffs για τους συμμάχους και τους εχθρούς τους, αντίστοιχα (όπως η θεραπεία ή η ταχύτητα αλλοιώσεις), και δεξαμενή χαρακτήρες που έχουν ένα μεγάλο ποσό της πανοπλίας και χτύπημα σημεία για να αντέχει τις επιθέσεις του εχθρού και να επιστήσει την πυρκαγιά μακριά από τους συμπαίκτες. Κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης πριν τον αγώνα, οι παίκτες σε μια ομάδα θα πρέπει να δοθεί συμβουλές από το παιχνίδι αν η ομάδα τους είναι ισορροπημένη, όπως εάν λείπουν αμυντική ήρωες, ενθαρρύνοντας τους παίκτες να στραφούν σε άλλους ήρωες πριν τον αγώνα και να εξισορροπήσει την ομάδα εκκίνησης. Μέσα σε έναν αγώνα, οι παίκτες μπορούν να εναλλαγή μεταξύ των χαρακτήρων στο παιχνίδι μετά από θανάτους ή με την επιστροφή στη βάση στο σπίτι τους. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε για να ενθαρρύνει τους παίκτες να αλλάξουν τους χαρακτήρες να προσαρμοστούν και την πρόοδο αγώνα.




Ένα στιγμιότυπο από Overwatch ενώ σε αγώνα. Ο παίκτης και οι σύμμαχοί τους υποδεικνύονται με μπλε χρώμα, ενώ η αντίπαλη ομάδα είναι στο κόκκινο. μπαρ υγείας του χαρακτήρα εμφανίζεται στην κάτω αριστερή γωνία, οι κύριες δεξιότητες και τις επιθέσεις τους εμφανίζεται στο κάτω δεξιά, και την πρόοδό τους προς την τελική τους εμφανίζεται στο κέντρο του κάτω.

Κάθε ήρωας έχει ένα πρωτεύον επίθεση ή ικανότητα και τουλάχιστον δύο επιπλέον δεξιότητες που μπορούν να προκληθούν οποιαδήποτε στιγμή, μερικά απαιτούν μια σύντομη περίοδο ψύξης πριν να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά. Επιπλέον, κάθε παίκτης χτίζει σιγά-σιγά μέχρι ένα μέτρο προς την κατεύθυνση "τελικός" δεξιοτήτων του χαρακτήρα τους? αυτό το μέτρο συσσωρεύεται την πάροδο του χρόνου, αλλά μπορεί να δημιουργήσει πιο γρήγορα για να νικήσει τους αντιπάλους ή την εκτέλεση άλλων ευεργετικών καθήκοντα για την ομάδα τους, όπως η επούλωση άλλα μέλη της ομάδας. Μόλις είναι έτοιμη, ο παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν την ικανότητα σε οποιαδήποτε στιγμή που μπορεί να διαρκέσει για μερικά δευτερόλεπτα (όπως αυξημένη δύναμη επίθεσης ή ανοσία σε επιθέσεις) ή να είναι μια ενιαία ισχυρή δράση (όπως η ανάσταση τυχόν πρόσφατα νεκρά μέλη της ομάδας), μετά την οποία Στη συνέχεια, πρέπει να περιμένετε για το μέτρο να γεμίσουν και πάλι. Αντίθετες οι παίκτες θα πρέπει να ειδοποιηθούν για τη χρήση αυτού του απόλυτη ικανότητα από ένα επιφώνημα από τον χαρακτήρα, συχνά στη μητρική γλώσσα του χαρακτήρα? για παράδειγμα, πιστολέρο McCree θα φωνάξουν «Είναι υψηλό το μεσημέρι», όπως ο παίκτης εμπλέκεται με την απόλυτη δυνατότητα να στοχεύσετε πολλαπλές ορατούς εχθρούς και να ασχοληθεί θανατηφόρα βλάβη σε εκείνους ακόμα στον ορίζοντα. Αυτό δίνει αντίπαλοι παίκτες μια σύντομη στιγμή για να προσπαθήσει να πάρει την κάλυψη ή να ανταποκρίνονται κατάλληλα.




Ένα δεύτερο μέτρο κομμάτια πόσους πόντους στο γύρο ένας παίκτης έχει σκοράρει πάροδο του χρόνου, οι οποίες ανταμείβονται για θανάτωση ή βοηθώντας στη δολοφονία, παρέχοντας ομαδική άμυνα ή τη θεραπεία, και σκοράροντας αντικειμενικά σημεία. Όταν επιτευχθεί ένα ορισμένο όριο, το εικονίδιο του χαρακτήρα του παίκτη θα είναι "φωτιά", που αντιπροσωπεύει ότι ο χαρακτήρας είναι μια απειλή, αλλά κατά τα άλλα δεν επηρεάζει άμεσα το gameplay. Αυτό το μέτρο θα πέσει σιγά-σιγά, αν ο παίκτης δεν θα συνεχίσουν να κερδίσουν πόντους.




Το παιχνίδι καταγράφει σημαντικά γεγονότα της απόδοσης του κάθε παίκτη, όπως μια γρήγορη σειρά σκοτώνει ή την αποτελεσματική χρήση της ομάδας θεραπείας. Στο τέλος του παιχνιδιού, ο server του παιχνιδιού αποφασίζει το πιο σημαντικό παιχνίδι από έναν παίκτη και δείχνει αυτό σε όλους τους παίκτες στο τέλος του παιχνιδιού, που ονομάζεται «παιχνίδι του παιχνιδιού" (συχνά abbreviaed να «PotG" ή "POTG") . Στην ανταγωνιστική αγώνες, το αποκορύφωμα στο τέλος ενός αγώνα που ονομάζεται "Play of the Match» (συχνά με τα αρχικά «PotM" ή "POTM"), λόγω των πλέον αγώνες σε ανταγωνιστικά παιχνίδια. Μέχρι τέσσερα ατομικά επιτεύγματα για τους παίκτες και στις δύο ομάδες, στη συνέχεια, υπογράμμισε και οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να επαινέσω παίκτη ο καθένας.




Οι παίκτες αποκτούν εμπειρία μετά από έναν αγώνα προς ένα επίπεδο metagame εμπειρία βασίζεται σε διάφορους παράγοντες, όπως το αν κέρδισε ή έχασε, πόσο αποτελεσματικά χρησιμοποίησαν κύριες δυνάμεις του χαρακτήρα τους, που πρόκειται να ανατεθεί σε χρυσό, ασήμι, ή χάλκινα μετάλλια για την ομάδα τους σε έξι κατηγορίες, όπως οι περισσότεροι το χρόνο που δαπανάται για τους στόχους, και τον ξυλοδαρμό παρελθόν προσωπικά αρχεία σε αυτές τις κατηγορίες? αυτή η εμπειρία που έχει αποκτηθεί μόνο όταν παίζουν σε τρόπους παντρολογήματα του παιχνιδιού και όχι στην προσαρμοσμένη παιχνίδια. Στην απόκτηση ενός επιπέδου εμπειρίας, ο παίκτης μπορεί να κερδίσει ένα κουτί λάφυρο, κάθε που περιέχει τέσσερα τυχαία καλλυντικά είδη για ατομική ήρωες, συμπεριλαμβανομένων πόζες νίκη, σπρέι βαφής, αναπληρωτής δέρματα (κοστούμια), emotes και φωνητικές γραμμές. Μπορούν επίσης να κερδίσουν νόμισμα του παιχνιδιού που ονομάζεται «πιστώσεις» που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά συγκεκριμένων καλλυντικών αντικειμένων άμεσα. Τα διπλότυπα στοιχεία ανταμείβονται με in-game νόμισμα. Οι παίκτες έχουν επίσης την επιλογή να αγοράσουν κουτιά πλιάτσικο σε πραγματικό κόσμο τα χρήματα μέσω microtransactions.